hot

Kamis, 05 November 2009

URGENTLY REQUIRED FOR RECEPTIONIST & MARKETING OFFICER FOR MINING SERVICES COMPANY

Hot girl
Gadis Cantik Gadis Hot Sexy Model Sexy Model Bikini Cewek Jepang

Semoga iklan tentang"URGENTLY REQUIRED FOR RECEPTIONIST & MARKETING OFFICER FOR MINING SERVICES COMPANY" merupakan iklan yang anda cari, dan bila memang "URGENTLY REQUIRED FOR RECEPTIONIST & MARKETING OFFICER FOR MINING SERVICES COMPANY" bukan yang anda cari, silahkan gunakan kolom search yang telah kami sediakan.
 

 

PREMIUM CONSULTING

 

We are representing mining services company

 

are urgently required to fill the following positions :

 

RECEPTIONIST

 

Woman, Age max 30 years old

Education min Senior High School

Experience min 2 years

Good English skill

Good appearance, high min 160 cm

 

MARKETING OFFICER

 

Preferably Woman

Education min Senior High School

Experience min 2 years

Good English skill

Good appearance

D3 / S1 fresh graduate are welcome

 

Please submit your application to

 

widodo@premconst.com and recruitment@premconst.com

 


Konten yang ada di blog ini sepenuhnya merupakan tanggung jawab pemasang. Jadi anda harus hati2 dalam mencerna suatu informasi.

0 komentar:

Posting Komentar