hot

Rabu, 28 Oktober 2009

aku seorg gay, nama ku iqwan berasal dari malaysia mahu carik pasangan gay..

Hot girl
Gadis Cantik Gadis Hot Sexy Model Sexy Model Bikini Cewek Jepang

Semoga iklan tentang"aku seorg gay, nama ku iqwan berasal dari malaysia mahu carik pasangan gay.." merupakan iklan yang anda cari, dan bila memang "aku seorg gay, nama ku iqwan berasal dari malaysia mahu carik pasangan gay.." bukan yang anda cari, silahkan gunakan kolom search yang telah kami sediakan.

aku gay, nama ku iqwan, aku brasal dari malaysia, umorku 20thn, aku udah pusing dgan gay di malaysia ini, mereka hnya pandang pada paras dan rupa, but aku tidak, aku hnya pandang hati yg iklas menerima aku apa adanya.. tinggi aku 172 berat aku 62 aku hpy, kelakar, suka bercanda, su nyanyi n klau kamu bisa trima aku apa adanya aku tq bget.. Klo mauk knl sama aku cll aja di no hp aku, 0194512249 aku mahu cinta.. Aku mahu kamu

Konten yang ada di blog ini sepenuhnya merupakan tanggung jawab pemasang. Jadi anda harus hati2 dalam mencerna suatu informasi.

0 komentar:

Posting Komentar